Emo scene girl
Emo scene girl

For Every body in Love


(+-+)

 

یه هفته ندوستم چطور گذشت...
از خدا میخوام همه اون کسایی که تو این یه مدت کوتاه که برام مث یه قرن گذشت پیشم بودن ،همشونو سالم و سلامت نگهداره...
خودشون بدون اینکه بدونن داشتن بهم کمک میکردن...
امشب من یکیو که وضعش از من خرابتر بود فک کنم بعد چند ماه کاری کردم که لبخند بزنه...
البته خودم پیشش نبودم ولی از طرز نوشتن پیام هاش فهمیدم...
اون شخص خیلی برام با ارزشه.....
فک نکنم اینجاها بیاد و به این وبلاگ سر بزنه...
ولی بازم از خدا عاجزانه خواهش میکنم باهاش همراه باشه...دیگه از این امتحانا ازش نگیره که طاقتشو نداره...
یبار یکی انقد مشکلاتش بهش فشار آورده بود که روزای آخر داشت کفر میگفت...
هرچی گفتم مانی بس کن خدا تورو خیلی دوس داره که این امتحانارو ازت میگیره...خدا میخواد زیاد باهاش حرف بزنی و کمک بخوای...ولی تو مخش فرو نرفت که نرفت...اون یه نابغه بود ولی قدرشو هیشکی ندونست...هرچی از کلش میگذشت زود به من میگفت و منم از حرفاش چیزی نمیفهمیدم...هنوزم E-mail هاشو راجع به طرح هاش دارم ولی هیچوقت نمیذارم کسی از روشون کپی کنه و بنام خودش ثبت کنه...
آخرشم پیام داد که مریم حلالم کن...اولش نمیفهمیدم منظورش چی بود ولی بعدا.....
مانی رفت...ولی اون مشکلات حل نشدن...
خیلی زود تصمیم گرفت...جوون بود یا بهتره بگم هنوز بچه بود....ولی فراز و نشیب های زندگیش دیگه طاقت فرسا شده بودن...درکش میکردم...شاید منم اگه جای اون بودم همون کارو میکردم...
به هر حال...
باید به بودن ها دیر عادت کرد و به نبودن ها زود...
آدم ها نبودن را بهتر بلدند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 


نظرات شما عزیزان:

یه دوست
ساعت14:09---21 دی 1391
خب مریم جون چرا ناراحت میشی یه شوخی کوجولو بود!!1همه بونین مریم مثل این نیس هه هه هه هههههه......
پاسخ:به جان مادرم ناراحت نشدم....


یه دوست
ساعت15:01---17 دی 1391
خوب سمانه معلومه که مث مریمه پهناش از ارتفاعش بیشتری . هه هه هههههههههه
پاسخ:نه عزیزم اشتباه نکن اون که تو میگی یکی دیگس...خدارو شکر ارتفاع من بلنده...


فائزه
ساعت20:23---16 دی 1391
فقط همین؟فقط تو و متالیکا هستین؟ سایت قبلی که خیلی بهتر از این بود !!! چرا از دستش دادی؟؟به هر حال موفق باشی!!
پاسخ:بله...


سمانه
ساعت20:17---16 دی 1391
کی میدونه این کیه؟؟

setare
ساعت18:47---15 دی 1391
حالا میگی جیکار کنیم؟؟؟بخندیم یا گریه کنیم؟
پاسخ:هرکدومو دوس داری....


یه دوست
ساعت10:16---15 دی 1391
سلام مریم جون وبلاگ قشنگی داری ولی نمیدونم چرا بعضی وقتا لیوان و از سمت خالیش معنی میکنی مخصوصا در مورد دختر یعنی...

به نظر من دختر بودن یعنی:

چشم و چراغ خونه

دختر بودن یعنی یکی یه دونه ی بابا

دختر بودن یعنی رحمت نه نعمت

رحمت بودن یعنی ازلی نه چند روزه دنیوی

دختر بودن یعنی عشق

عشق بدون دخترا که اصلا معنی نداره

در ضمن اون حرف مامان هم که دم در وای نستا به نظر من یعنی همه تون برید پی کارتون من دخترم و به هر کسی نمیدم مریم جون خاستی یه بار هم لیوان و بر عکسش کن از طرف پرش بنویس

موفق باشی...
پاسخ:مرسییییییییییییییییییییییییی عزیزدلم....ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 14 دی 1391برچسب:,

  توسط maryam joon  |
 

 



You are the light when there is no sun. You are the rainbow after the rain is done. You are the star that twinkles in the night. You are the moon that glows so bright. You are the wind that whistles my name. You are the love when the world is the same. You are the flowers the bee's never miss. You are the beach the warm sun kisses
maryam.miny@yahoo.com


 

 

 عذر خواهي...
 داداشم..
 .................
 هرچه...
 (-_-) and (*_*)
 اعتراف...
 (+-+)
 Happy new year
 رابطه پسران قبل و بعد از ازدواج با دختران!
 دل.....
 من ............
 tEXt abOUt....!!!!
 حاج خانوم/حسن آقا
 ......!!!!!!$$$$$$$
 maN vA 2KHtar kHaLam
 تست بیکاری...
 چه...
 من....
 یه مشت اراجیف از خودم...

 

بهمن 1391
دی 1391
آذر 1391
آبان 1391
مهر 1391
شهريور 1391
مرداد 1391

 

maryam joon

 


سلام دوستای عزیزم...

هرکی میخواد تبادل لینک کنه اول وبلاگ منو با اسم Emo scene girl تو وبلاگ خودش بلینکه بعدش اینجا با هر اسمی که بخواد وبلاگشو لینک کنه...





saman kocholo
nadia
my english blog
tanha tarin
وبلاگ قديمي بنده
سایت زبان انگلیسی
دانلود سرا
نمونه دولتی
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

مهتاب شب های دلم
عکس های کره ای ها(aylin2012)
شب های تنهایی
riant girls
دیگه تنهام...
همه جوره در رابطه با کره ای ها!!!حتما سر بزنید
ایرانسلی ها بشتابید
classmate2
نمونه دولتی
جوونا یبار زندگی میکنن و آزاد زندگی میکنن
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

 

RSS 2.0
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 64
بازدید کل : 81897
تعداد مطالب : 319
تعداد نظرات : 874
تعداد آنلاین : 1



چت روم

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 64
بازدید کل : 81897
تعداد مطالب : 319
تعداد نظرات : 874
تعداد آنلاین : 1